יחסי ציבור לאירוע, לחברה או ארגון הם כמו האביזרים המשלימים לדירה מעוצבת, הם כמו התכשיטים ללבוש האלגנטי, הם המגע האחרון שמשאיר זיכרון מתוק לאחר האירוע, כשהנהנים מהחשיפה הם המדיה התקשורת וכמובן הציבור הרחב.
כמפיקת אירועים ואשת יחסי ציבור ותיקה, המתמחה בתחום של קשרי עיתונות, דוברות ויחסי ציבור לחברות בתחום של עיצוב, תערוכות, רהיטים, מוצרי פנאי וסגנון חיים, אמנים ויוצרים חשוב לי העביר אליכם את המסר העיקרי. יחסי ציבור ותקשורת המאדירים את האירוע הם חובה. הם הגרנד פינלה המשלימים את האירוע או התערוכה.
השקעתם באירוע עסקי? ואני מקווה שלצורך כך גייסתם חברה מקצועית ואמינה בתחום, כשהמטרה היא להביא לחשיפה של החברה, השירות או המוצרים בקרב קהל המטרה .השקתם שירות חדש או מוצר חדש? הפקתם אירוע פתיחה למקום גלריה או לתערוכה? חשוב מאד שאיש תקשורת או אשת יחסי ציבור מקצועית ייכנסו לתמונה בשלב גיבוש הקונספט לאירוע וילוו את הפקת האירוע כבר מראשיתו. כשהמטרה היא להשלים את מטריית השיווק, הפרסום והקד"ם וכדי למקסם את חשיפת המוצר החדש, המקום או החברה לתקשורת והביא לבאזזז תקשורתי רחב למדיית ההמונים. באמצעות הקשרים הייחודיים של אשת התקשורת עם המדיה ואנשי התקשורת הכתבים והעיתונאים, ייחשף האירוע בפני הציבור הרחב ובפני קהל המטרה הספציפי. חשוב לבשר לכולם גם בתקשורת הכתובה וגם בתקשורת הדיגיטלית והאינטרנטית שהפקתם אירוע מרשים, במקום מכובד ושהגיעו אורחים מהארץ ומחו"ל, לשתף ולספר על התכנית האמנותית, הכיבוד, מנהלי החברה, המוצר ועד הפרטים הקטנים, וכמובן בליווי תמונות מקצועיות הממחישות את החגיגה או ההשקה. כי כידוע תמונה שווה אלף מילים ותמונה טובה יתרה מכך.
לפני כשנה חברתי למפיקת האירועים אילנית זהר מחברת ZOHAR SPECIAL EVENTS - כשהמטרה הייתה ליצור באזזז תקשורתי סביב חברה שלא הייתה ידועה כלל בתחומה בתקשורת.
החברה המתמחה בייבוא פתרונות של תקרות אקוסטיות אקולוגיות למבנים ציבוריים בחרה לערוך את האירוע המושקע במקום מרשים בוילה עם מזל טלה בגני התערוכה. בתל אביב. נפגשנו עם הנהלת החברה וביחד גיבשנו אסטרטגיה של יחסי ציבור ותקשורת לחברה, להשקת המוצרים החדשים ולאירוע. משרדי ליווה את כל הפעילות התקשורתית: החל משלב הזמנת כתבים ואורחים להכרת המוצרים בסיור במפעלים בשוודיה, דרך הכרת הייחודיות של המוצרים האקולוגיים והיתרונות שלהם, עבור להפצת המידע למעצבי דעת קהל כגון מעצבי פנים ואדריכלים, וכמובן הפצת קטלוגים ותמונות של המוצרים עצמם למדיה בתחום מדורי העיצוב האדריכלות והאקולוגיה לבית וכל זאת תוך שיתוף פעולה מלא עם החברה מפיקת האירועים.
מעצבי פנים, אדריכלים וכתבים בתחום העיצוב הוזמנו לאירוע המוקפד שהיה להצלחה. מעל 300 אדריכלים ומעצבים הגיעו ונהנו מערב שהיה לחוויה. כמובן שהתמונות היפות שנבחרו בקפידה הופצו למדורים הרלבנטיים בתחומם לתחומי העיצוב, האדריכלות והחברה. התוצאה חברה שתוך כשלושה חודשים זכתה למוניטין עצומים. ותוכלו להתרשם מכך באתר החברה או באתר של הלן שי יחסי צבור.
חשוב שיחסי הציבור יהיו אמינים, רציניים ומתאימים לאופי החברה ולמנהליה, כי מטרתם היא לצור תדמית חיובית ולהוסיף נופך לפעילותה השיווקית של החברה, על כן כל פעילות בתחום חייבת להיעשות על ידי גורמים מקצועיים ואמינים. מהאירוע הראשון שהפקתי בשנת 1995 עבור רשת דירן מטבחים ורהיטים אחרי השריפה שפרצה בלונדון מיניסטור בת"א והשקת אולם התצוגה החדש, דרך השקות לחברות מכובדות במשק כגון רשת נטוצי, רשת שמרת הזורע, אירועים למעצבי פנים במוזיאון הרצללילינבלום, השקת גלריות ועוד, תמיד הקפדתי על רמה גבוהה של שיתופי פעולה עם הספקים החל מבחירת ה קונספט, המקום, החברה המפיקה בפועל את האירוע, הקייטרינג, עם מעצבי הפנים והאווירה, החוויה הייחודית שתועבר לתקשורת, המעצבים הגרפיים של ההזמנה בחירת הצלם המקצועי שילווה את האירוע ועד הפרטים הקטנים. כי הפרטים הקטנים עושים אירועים גדולים מוצלחים ויפים שקוראים עליהם בתקשורת.
בקרו באתר החברה ליצירת קשר הלן שי – טלפון נייד 052-2580917
הלן שי תקשורת ויחסי ציבור
תקשורת יוצרת חוויה
www.helenshay-pr.com
טלפון - 052-2580917